Wednesday 16 April 2014

Military blazer.



Keď som sa v pondelok ráno prehrabovala maminkinou skriňou a hľadala niečo v prírodnej farbe, vykuklo na mňa toto vojenské (a.k.a. military) sako. To, že som o jeho existencii netušila, podotýkať nebudem. Avšak to, že o ňom nevedela ani mamina, poznamenať musím. Žeby sme mali v šatníku čarovných škriatkov, ktorí pre nás počas noci zháňajú naše vysnívané oblečko? Kiež by.  To by sa nám, shopaholicom, potom žilo, všakže?
Každopádne ma tento ranný nečakaný nález veľmi potešil. V obchodoch som už na jeseň pozerala, či v podobnom štýle nenájdem sako či kabát na zimu (Raz som z auta zahliadla jednu pani/slečnu kráčajúcu v uliciach Popradu v nádhernom zelenom kabáte s dvojradovým zapínaním, v tvare presýpacích hodín. Aj napriek tomu, že bol dlhší, jej nádherne formoval postavu.), avšak neúspešne. O to viac som sa potešila, že sa ako "blesk z jasného neba" objavilo v šatníku toto sako. Perfektná sýta farba, matné polguľové gombíky v zlatej farbe a príjemný materiál, či už na nosenie alebo dotyk. Jedinou nevýhodou je, že je z trochu hrubšieho materiálu, čím sa jeho nositeľnosť výrazne obmedzuje na určité obdobie. To však teraz nie je problém, keďže nám tu pod Tatrami dva rána po sebe snežilo. Pokiaľ ma dvojradové zapínanie gombíkov omrzí, je možné ho úplne odopnúť a ponechať sako bez nich. To sú teda fígle!
Obľubujete "vojenské" inšpirácie v šatníku alebo sú to skôr kúsky, ktoré prenecháte iným?

Dnes by som vám rada predstavila ďalší produkt z balíčka od AVON. Je ním rúž Ultra Colour Absolute, ktorý som dostala v piatich odtieňoch. Keďže rúže milujem, je to moja najobľúbenejšia časť balíčka. Sama však viem, že zohnať rúž so správnou konzistenciou, ktorý vaše pery nevysušuje, ale práve naopak, vyživí a tiež možno určitým spôsobom ochráni, je naozaj ťažké. Nehovoriac o tom, že mnohé odtiene sú viac než neprirodzené a miesto vysnívanej napr. burgundy budete mať na perách hnedé škaredé čosi, čo pridá pár rokov navyše. 
Nebudem vám predstavovať všetky po jednom, keďže sú zložením rovnaké, no ak budete chcieť, môžem vás na nový/iný odtieň v príspevkoch vždy upozorniť, resp. upriamiť naň vašu pozornosť.
Čo by som však rada spomenula, je pár faktov, prečo týmto rúžom poviem áno aj nabudúce. Okrem toho, že obsahuje vitamíny E a C, ktoré pery hydratujú a zabraňujú vysušeniu (čo sa mne stáva pomerne často), obsahujú tiež kolagén, ktorý, aspoň na mojich perách, docieli efekt "vyhladenia" a spevnenia pier, čím sa stávajú omnoho pružnejšie a krajšie. Tým, ktorí preferujú ochranné faktory, tento rúž ponúka OF15, čo je na toto obdobie tak akurát. 
V tomto príspevku mám na perách odtieň Natural Flush, ktorý je veľmi prirodzený (ako jeho názov naznačuje) a pasuje ku všetkým druhom líčenia, ktoré zvyknem nosiť. Stojí menej než 5€ a môžete si vybrať z rozsiahlej škály odtieňov. 

Dnešným večerom začínajú školákom prázdniny a niektorým z Vás dovolenky, tak si ich poriadne užime!
Ja odchádzam zajtra na pár dní do Prahy, no určite Vás nezabudnem informovať, čo nového. 

Majte pekný koniec pracovného týždňa. (: 








Love, peace and fashion Ivanka


Topánky: New Look, Rifle: Tally Weijl, Sako: Zara, Kabelka: New Look, Blúzka: Second-hand, Korzet: Passionata, Okuliare: H&M, Náušnice: Orsay, Náramok: Vintage

10 comments:

  1. Krasne ;)
    Aku mas prosim ta farbu na vlasoch?velmi sa mi paci a pristane ti ;)

    ReplyDelete
  2. tiež by ma zaujímala farba vlasov, je fakt krásna..:) a outfit ti veľmi pristane a mňa ešte viac ako sako zaujala kombinácia blúzky a korzetu..škoda, že si tu nedala foto bez saka :/

    ReplyDelete
  3. Briliantné,strašne sa mi páči ako si skombinovala tieto kúsky! :)

    ReplyDelete
  4. Velmi pekne skombinovane a kabelka je krasna :) Tie topanky su naozaj vrazedne vysoke :D

    www.blondava-potvora.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. strašne super outfit :) a tie topánky su brutálne!!

    ReplyDelete
  6. Perfektná kombinácia :) Škoda, že si neukázala aj čo máš pod blazer-om, vyzerá to tiež veľmi zaujímavo :)
    BeCreativeWithLadyB

    ReplyDelete
  7. Ahoj Ivanka!

    Nebol to nahodou takyto kabatik: http://www.badgleymischka.com/Coats-Jackets/61156?

    Vsimla som si, ze nakupujes niekedy na internete. Poradila by som stranku sammydress.com. Niektore veci su tam ovela lacnejsie ako na inych strankach, aj ked shipping trva trosicku dlhsie.

    Pekny vikend!

    ReplyDelete
  8. Krásne Ivanka, hlavne tie topánky sú v kombinácii s týmito riflami úplne dokonalé!! :) A rúž sa mi tiež páči, ja používam Maybelline, majú super odtiene, a tiež nevysušujú. Užívajte si Prahu! :)

    ReplyDelete
  9. si krásna :3

    http://michelleeskingdom.blogspot.com/

    ReplyDelete